17. децембар 2018 вести

Премијерка лажима скреће пажњу са ”барбаризације” Србије

      Социјалдемократска странка указује на још једну неистину коју је изнела премијерка Ана Брнабић у сврху обмањивања јавности извртањем елементарних чињеница. Наиме, премијерка је изнела лаж да је у изради Медијске стратегије 2011. године учествовао само један представник новинарског удружења, како би нову радну групу представила као напредак у борби за боље медијске услове. То је већ уходани шаблон ове власти у ком се прво изнесе лаж о времену бивше власти, а потом се оно у чему ова власт уназађује Србију, представи као напредовање. 

 

Подсећамо да је 2011. године формирана стручна радна група за израду Медијске стратегије на основу Протокола који је надлежно министарство закључило са шест медијских удружења (НУНС, АНЕМ, УНС, НДНВ, Асоцијација медија и Локал прес) и да су чланови радне групе били Раде Вељановски, Слободан Кремењак, Драгољуб Жарковић, Зоран Секулић, Данило Николић, Јелена Сурчулија и Игор Авжнер. 

 

Оваке лажи служе скретању пажње јавности са ”барбаризације” Србије и чињенице да данас живимо под диктатуром најпримитивније пропаганде, која је подигнута и на ниво државне политике оног тренутка када нам је председник државе поручио да нам је његова медијска послушница Ивана Вучићевић одржала лекцију. Дакле, по Александру Вучићу лекције би требало да нам држе они који су прескочили не само основне лекције из новинарства и етике, него и елементарне лекције из граматике. Никаква лаж којом покушавају да створе привид напредовања у обасти слободе медија, неће замаглити чињеницу да нам се данас разни полуписмени и полуусмени партијски послушници представљају не само као новинари, већ и учитељи чије лекције би требало да следимо. Истина је да слобода медија није никада била на нижем нивоу у историји Србије и ако се користе исти критеријуми када Брнабић хвали будућу медијску стратегију и када Вучић истиче Ивану Вучићевић као симбол слободног и доброг новинарства, од нове медијске стратегије можемо само да очекујемо уздизање феномена ”барбаризације” Србије на ниво званичне државне стратегије. Ако су ”Барбаре” и ”Иване” симболи медијског напредовања, слажемо се са премијерком да медијска ситуација током ове власти није упоредива не само са временом бивше власти, него било које власти у историји Србије, па чак ни Милошевићеве.